Forbedr din kondition ved at følge disse steps

Kom i form med disse meget enkle steps du kan læse herunder. Det behøver bestemt ikke at være svært at forbedre sin kondition. Og det vil de enkle steps herunder bevise.

Udskift de usunde smøger med en sund elektronisk cigaret

Det er næsten umuligt at komme i en rigtig god form, hvis du pulser derudaf på alverdens smøger og cigaretter. Derfor skal du gøre dig selv den tjeneste at udskifte de usunde smøger med en sund elektronisk cigaret.

En elektronisk cigaret indeholder ikke skyggen af farlige giftstoffer, hvorfor den ikke har en negativ effekt på din kondition, når du ryger på den. Derudover giver den elektronisk cigaret den samme fornemmelse af afslappethed som smøgerne gør. Derfor skal du ikke frygte for at blive stresset og rastløs, når nu du ikke kan få dine ”almindelige” cigaretter.

Den elektroniske cigaret er perfekt at nyde efter en god og lang træning, hvor du virkelig har brugt mange kræfter – og derfor har brug for at slappe optimalt af.

Gå en rask gåtur de dage du ikke træner

Det er ganske sundt for din krop at blive løsnet lidt op dagen efter en hård træning. Derfor bør du bruge 30 minutter på at gå en rask tur på ikke-træningsdage. På den måde holder du din krop til ilden, og risikoen for skader bliver også mindsket, fordi du får løsnet dine muskler op under gåturen.

Skær 50% af slikforbruget og oplev markante forbedringer

Hvis du skærer markant ned på dit forbrug af slik, så vil du meget hurtigt opleve, at du pludselig får uhyre let ved at løbe de fire kilometer som før var meget svære at gennemføre. Slik har en meget hæmmende effekt på din kondition.

Derfor er det altså værd at overveje at skære ned på det forbrug.

Comments are currently closed.